Hospitality Career
News
Talent søges

Om kampagnen

TAG DEL I KAMPAGNEN
TAG DEL I KAMPAGNEN

I RIVENDE UDVIKLING

I RIVENDE UDVIKLING

Hospitality Career til de unge

HORESTA og 3F er gået sammen om at udvikle denne kampagne, der skal styrke kendskabet til hotel- og restauranterhvervet blandt 15-20-årige i Danmark. Derigennem vil flere unge få øjnene op for de spændende uddannelses- og karrieremuligheder, der findes i netop denne branche.

Under det samlende koncept Hospitality Career – We Love Guests udfolder vi (karriere)livet i vores branche på en måde, der taler ind i den unge målgruppes præferencer. Som konkret løftestang bruger vi pay off’et ”Del dit talent med resten af verden”.

Kampagnen er selvfølgelig synlig på alle de medier og platforme, som vi ved, vores unge målgruppe benytter. Det gælder web, Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube og ikke mindst vores besøg på udvalgte skoler samt kommende face2face aktiviteter.

ENERGI & FÆLLESSKAB

ENERGI & FÆLLESSKAB

Flere unge skal vælge erhvervet

Den grundlæggende kampagnehistorie er, at en karriere i vores branche er en livsstil. Vel at mærke en livsstil, der bygger på en perlerække af de ting, som vi ved, at mange unge forbinder med et godt liv og en god karriere.

Det er energi og passion. Det er oplevelser – både dem man får personligt og dem, man er med til at give andre. Det er den internationale atmosfære. Det er muligheden for at flytte sin karriere i et tempo, ingen andre kan matche.

Vi skal ganske enkelt have de unge til at se sig selv i et job i vores verden. Det opnår vi bedst ved, at de unge kan spejle sig i nogen, der ligner dem selv. Derfor er ambassadører og rollemodeller en hjørnesten i kampagnen.

EN DEL AF KAMPAGNEN

EN DEL AF KAMPAGNEN

Bak op om kampagnen

Har jeres virksomhed lyst til at blive en del af kampagnen, kan det ske på flere måder.

For det første har I mulighed for at bruge meget af det materiale, vi har fået produceret. Det gælder såvel logoer som film, som I kan bruge på jeres hjemmesider eller i andre sammenhænge, hvor det er relevant. Det gælder for eksempel stillingsopslag, hvor det kan være oplagt at bruge ”Hospitality Career”-logoet.

For yderligere oplysninger om ”Hospitality Career” og kampagnens materialer kontakt projektleder Katrine Dichmann Christophersen (info@hospitalitycareer.dk).


HENT KAMPAGNELOGOER